NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة مشكلة ليه معظم النساء ترفض الزواج من رجل اتناكت منه

هل تقبل المرأة الزواج من رجل اتناكت منه وهل يقبل الرجل الزواج من إمراة ناكها

• اقبل

الأصوات: 34 58.6%
  • لا اقبل

الأصوات: 10 17.2%
  • يختلف حسب الظروف

الأصوات: 14 24.1%

• مجموع المصوتين
    58
شوف اولا البنت اذا أحبت شخص ووثقت فيه بتسلمه نفسها ووقتها الشخص ده لو فعلا راجل بجد لازم يحافظ عليها حتي من نفسه ولو انت اللي كنت سبب أنها تعمل علاقه معاك بدافع الحب والغريزه اللي جواها انها لو حبتك هتعطيتك اغلي ما تملك وهو عفتها ولازم انت لو راجل بجد وواثق ف الشخص اللي معاك بدون تفكير طبعا هتتجوزها مش تغدر بيها بعد ما سلمتك نفسها وتفكير عقيم اللي يقول بدل عملت معايا تعمل مع غيري وقتها انت بتشكك ف رجولتك لانه لو انت فكرت فيها من دافع جنسي فقط وأنه هي ده كل اللي بتفكر فيه وقتها هتعمل كدا لو انت مش عارف تمتعها أو تخليها تكتفي بيك ثانيا ودا الأهم أنه اصلا هي عملت كدا معاك انت فقط من دافع الحب وأنه عمرها ما هتعمل كدا مع شخص تاني عشان هي بتاعتك انت وبس

• عجبني
التفاعلات: هشام الملك سالب، White_Wolf و الصقر_الجارح
اها اقبل عادي بس لو كنت أنا أول واحده واخر واحده وبيبان اصلا

بنت البنوت تختلف في الرأي عن المرأة التي سبق لها الزواج​

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
شوف اولا البنت اذا أحبت شخص ووثقت فيه بتسلمه نفسها ووقتها الشخص ده لو فعلا راجل بجد لازم يحافظ عليها حتي من نفسه ولو انت اللي كنت سبب أنها تعمل علاقه معاك بدافع الحب والغريزه اللي جواها انها لو حبتك هتعطيتك اغلي ما تملك وهو عفتها ولازم انت لو راجل بجد وواثق ف الشخص اللي معاك بدون تفكير طبعا هتتجوزها مش تغدر بيها بعد ما سلمتك نفسها وتفكير عقيم اللي يقول بدل عملت معايا تعمل مع غيري وقتها انت بتشكك ف رجولتك لانه لو انت فكرت فيها من دافع جنسي فقط وأنه هي ده كل اللي بتفكر فيه وقتها هتعمل كدا لو انت مش عارف تمتعها أو تخليها تكتفي بيك ثانيا ودا الأهم أنه اصلا هي عملت كدا معاك انت فقط من دافع الحب وأنه عمرها ما هتعمل كدا مع شخص تاني عشان هي بتاعتك انت وبس

البنت التي فقد عذريتها مع شاب تختلف عن التي سبق لها الزواج​

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و Pourquoipas
كانت علاقتنا حلوه و مستمره حوالى خمس سنين و كنت راضيه و بحبه و بيحبنى و كنت فى مقام مراته التانيه لحد ما فجأه قرر نتجوز و برغم انى كنت رافضه الفكره تماما راح قال لاهله خلانى اقابلهم و عرف مراته الاولى

و بعد سنه جواز و يمكن اقل انفصلنا و العلاقه الجنسية انتهت و بقى يعاملني كانى اخته

الجواز كان اسوء حاجه حصلت بينا

انا مقدر احساسك لكن بتختلف معك​

• عجبني
  • عجبني

المعتاد دوما أن الرجال ترفض الزواج من المراة التي ناكوها بحجة انه كما اتناكت منه سوف تتناك من غيره ...لكن الغريب والغير منطقي أن يحدث العكس وهو ان ترفض المراة الزواج من رجل ناكها والبنت ترفص الزواج من رجل فرشها بحجة انه لن يكون هناك ثقة من الرجل فيها وانه يمكن ان يعايرها بما فعلته معه وكان الخطيئة من نصيبها وحدها والرجل لم يشارك فيها​

والسؤال الان من يقبل الزواج من إمراة ناكها ومن لا يقبل​

ومن تقبل الزواج برجل ناكها ومن لا تقبل​

انا افضل ان يكون فيه ممارسه قبل الزواج ونشوف هنرتاح مع بعض ولا لا

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf

بناء علي اسمك فعادي اي شيء يحصل منك

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح

بناء علي اسمك فعادي اي شيء يحصل منك

يعني ايه اي شئ يحصل مني؟ وايه علاقة اسمي بانك توقعت اي شئ يحصل مني؟

• عجبني

ده مش القصد من الموضوع ..انا بتكلم عن حاله بعينها او حالتين ان واحد ناك واحده مطلقه أو ارمله او واحد فرش بنت بنوت وبعد كده طلب منها الزواج فرفضت بحجة انه عمره ما هيثق فيها بعد ما سلمته نفسها وممكن يعايرها​

• عجبني
التفاعلات: Cuckold hubby

ده مش القصد من الموضوع ..انا بتكلم عن حاله بعينها او حالتين ان واحد ناك واحده مطلقه أو ارمله او واحد فرش بنت بنوت وبعد كده طلب منها الزواج فرفضت بحجة انه عمره ما هيثق فيها بعد ما سلمته نفسها وممكن يعايرها​

دي عدم ثقه بينهم اكتر من ان ايه السبب انه ترفضه
بمعني هما الاتنين لو وصلوا لمرحله من الثقه ما بينهم معتقدش ان دا سبب هي ترفضه عشانه او هو يرفضها عشانه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش هجمل الكلام لاكن لا اقبل الست الي عاوزه لو عاوزها يعني اتجوزها واعمل معاها كل الي محتاجه غير كدا ي اما عارفها علشان كدا ي اما لو بحبها هيه سلمت نفسها لي ومتقوليش ثقه وشهوه وكدا انا رايي انها لو ف نفس المكان ف نفس العلاقه مع شخص اخر هتعمل نفس الكلام

• عجبني
دي عدم ثقه بينهم اكتر من ان ايه السبب انه ترفضه
بمعني هما الاتنين لو وصلوا لمرحله من الثقه ما بينهم معتقدش ان دا سبب هي ترفضه عشانه او هو يرفضها عشانه

ده حصل معي مرتين مره من بنت بنوت ومره من مطلقه وفعلا عدم ثقه من المرأة في وجود رجل يقبلها حتي لو أخطأت معه​

• أتفق
التفاعلات: Cuckold hubby
مش هجمل الكلام لاكن لا اقبل الست الي عاوزه لو عاوزها يعني اتجوزها واعمل معاها كل الي محتاجه غير كدا ي اما عارفها علشان كدا ي اما لو بحبها هيه سلمت نفسها لي ومتقوليش ثقه وشهوه وكدا انا رايي انها لو ف نفس المكان ف نفس العلاقه مع شخص اخر هتعمل نفس الكلام

المرأة مش ممكن تسلم نفسها لشخص لا تحبه بسهوله​

• أتفق
التفاعلات: FLAME VOLCANO

المرأة مش ممكن تسلم نفسها لشخص لا تحبه بسهوله​

اتفق علي كدا بس هل لو حبت قبل كدا مش هتكون سلمت نفسها؟! هل لو بعد الجواز حبت مش هتسلم نفسها؟! كلها تساؤلات تدعي للشكوك🙂

• عجبني
اتفق علي كدا بس هل لو حبت قبل كدا مش هتكون سلمت نفسها؟! هل لو بعد الجواز حبت مش هتسلم نفسها؟! كلها تساؤلات تدعي للشكوك🙂

الموضوع مش بالسهوله الي انت متخيلها ....صحبح ممكن يحصل بس بنسب قليلة​

الموضوع مش بالسهوله الي انت متخيلها ....صحبح ممكن يحصل بس بنسب قليلة​

ف النسبه دي هتولد شكوك وافكار وبالذات في دماغ العقول المريضه ف ده شئ صعب ان يحصل توافق

انا تزوجت بالمرأة التي نكتها قبل الزواج وفتحتها

• عجبني
التفاعلات: عاشق الكس والطيز الجامده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%